Zoeken

Veelgestelde vragen

Verzenden

Als u op een werkdag besteld en betaald vóór 16:00 wordt de bestelling dezelfde dag verstuurd. In 95% van de gevallen komt de bestelling de volgende dag aan (PostNL statistiek).

Wij versturen dezelfde werkdag mits de bestelling is gedaan en betaald vóór 16:00. In de regel duurt het 2 of 3 werkdagen voordat de bestelling wordt afgeleverd.

Soms worden de statussen van de bestellingen iets later bijgewerkt waardoor u later een verzendbevestiging ontvangt. Heeft u helemaal geen bevestiging ontvangen dat is het mogelijk dat deze in de ongewenste mail map terecht is gekomen. Ook is het mogelijk dat u een typefout heeft gemaakt bij het invoeren van uw email adres.

Dit hang af wat u besteld heeft. Als u iets heeft besteld wat door de brievenbus past ontvangt u geen track & trace code. Als uw bestelling niet door de brievenbus past ontvangt u een mail met een track & trace link. Op basis hiervan kunt u zien waar de zending zich bevindt.

Communicatie

Het versturen van bevestigingen gaat automatisch. Als u deze niet heeft ontvangen is deze waarschijnlijk terecht gekomen in de map met ongewenste emails. Ook is het mogelijk dat u een typefout heeft gemaakt bij het invoeren van uw email adres.

In beginsel krijgt u altijd binnen één werkdag antwoord op uw vraag. Als het erg druk is, bijvoorbeeld tijdens de sinterklaas- en kerstperiode kan het iets langer duren.

Retourneren

Wij verwerken retouren binnen 6 werkdagen na ontvangst.

Na verwerking- en goedkeuring van de geretourneerde zending storten wij het bedrag terug op de methode waarmee de bestelling is betaald. U ontvangt hiervan bericht. Het duurt dan nog 1-2 werkdagen voordat het bedrag op de rekening / creditcard staat.