• Vertragingen bij PostNL komen nu vaker voor dan gebruikelijk
  • Op onze site vind je veelgestelde vragen en antwoorden
  • Vertragingen bij PostNL komen nu vaker voor dan gebruikelijk
  • Op onze site vind je veelgestelde vragen en antwoorden

Retourneren

Als uw product defect is geraakt of u heeft uw product defect ontvangen verzoeken wij u om via de contactpagina contact met ons op te nemen.

Verkeerd artikel ontvangen - Als u de bestelling binnen krijgt controleer altijd of u hetzelfde product heeft gekregen dan dat u besteld heeft. Is dit niet het geval verzoeken wij u ons dit te melden via onze contactpagina.

Herroepingsrecht - U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten die u maakt voor het terugsturen worden niet vergoed. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Gamesellers.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht Kunt u contact met ons opnemen via support@gamesellers.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. U dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen die onderaan deze pagina te downloaden is.

Nieuwe games kunnen met een verbroken seal niet worden geretourneerd.

Modelformulier herroepingsrecht

Klachtenregeling - "We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@gamesellers.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie