Zoeken

Retourneren

Als uw product defect is geraakt of u heeft uw product defect ontvangen verzoeken wij u om via de contactpagina contact met ons op te nemen.

Verkeerd artikel ontvangen - Als u de bestelling binnen krijgt controleer altijd of u hetzelfde product heeft gekregen dan dat u besteld heeft. Is dit niet het geval verzoeken wij u ons dit te melden via onze contactpagina.

Herroepingsrecht - U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via support@gamesellers.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Nieuwe games kunnen met een verbroken seal niet worden geretourneerd.

Modelformulier herroepingsrecht

Klachtenregeling -Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@gamesellers.nl. Wij zullen er alles aan doen uw klacht zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.